Monday, May 28, 2012

algus...

9.aprillil 2012 läksin esimest korda sel aastal jooksma - minus oli jõudu vaid 3.62 km jaoks, millele kulutasin 34 minutit.
tänaseks olen käinud jooksmas 22 korda, 1 korra jalgrattaga matkamas, 1 korra pikalt jalutamas ja 1 korra teinud intervalltreeningut. kokku olen läbinud 126.56 km ja kulutanud 7546 kcal, aga hetkel veel mitte ühtegi kilo. kui selle aasta maijooksu aega parandasin võrreldes eelmise aastaga üle 30 minuti, siis oma toitumisharjumusi parandada tuleb välja on palju raskem.
ega kaalunumber muidugi pole ainuke põhjus miks mõtlesin end lõpuks liigutama hakata - kuigi  70 kg ikka kurvastab ja väsitab küll - kõige mõjusamaks põhjuseks oli aga see, et sain talvel 30 ja jäin mõtlema, et ega ka 40 kaugel ole. kui ma aga hetkel olen pontsu, energiast tühi ja pole kunagi eriti sporti  teinud, siis mis tõenäosus on, et 40 aastaselt ma olen sale, jõust pakatav ja jaksan oma siis juba teismelise poja ja juba praegu sportliku elukaaslasega sammu pidada...aga see on just see mida  ma tahan ja juba praegu - järelikult ma pean andma endale võimaluse  - võimaluse olla see, kes ma tahan. alati ei pea ju leppima olukorraga.
 pärast kahte kuud olen ma mõttest õnneks juba jõudnud teekonna algusesse, ees ei ole kerged ajad arvestades kuidas muu suu matsuda soovib ja jalad maa külge kasvavad kui jooksmiseks läheb - kuid teekond on siiski alanud...

No comments:

Post a Comment

"Celebrate endings—for they precede new beginnings."

  Olen pikalt olnud võlgu blogipostituse -   nüüd juhtus nii, et tuleb aasta 2021 kokkuvõte. Ju siis pidi nii minema. Mulle väga meeldib k...